Pensiunea Steaua -Nordului / Alba-Iulia - o pensiune primitoare

Postat de Bucataras Medi in Bucataras hai hui pe 13 Aug 2011, 12:43

Articol pe placul a 3 bucatarasi
comenteaza

Pentru a treia oara ne-am  intalnit la Alba-Iulia. De data aceasta cazarea a fost la pensiunea Steaua-Nordului , o pensiune primitoare ,calda ,cu personal amabil si cu mancare ca la mama acasa.Pentru cei care opteaza sa mearga la Alba -Iulia precizez ca pensiunea se afla chiar langa bazinul Olimpic.Pensiunea dispune de parcare, restaurant,bar,piscina, sauna.

Curtea ,la intrarea in pensiune, este frumos pavata ,aici putand parca masina .Printre dale, gazonul bine ingrijit si de un verde crud precum si diversi arbusi dau o nota placuta si relaxanta.Pensiunea este "imbracata"cu jardiniere pline de  muscate de toate culorile care mai de care mai frumoase. si mai grase........hihihi.Deasemenea decorul este completat de tufe de trandafiri placut mirositori .

In fata  pensiuni este o terasa-restaurant,frumos mobilata si aranjata, frumos luminata noaptea,unde am servit masa , o piscina pentru adulti si una pentru copii apoi o suprafata mochetata unde ziua sunt amplasate sezlonguri si umbrelute iar seara, mese si bancute din lemn unde poti sta la un pahar de vorba, asa cum am facut-o noi,pana noapta tarziu.Sub aceasta terasa mochetata si sub cele 2 piscine in aer liber exista un restaurant de 200 de locuri unde se pot organiza diverse evenimente:nunti, botezuri sau altele.La piscina  au acces gratuit toti turistii cazati la pensiune.O balaceala dupa o zi caniculara este binevenita zic eu.

Mancarea este diversificata ,buna si la preturi acceptabile.Va voi lasa cu pozele sa vedeti ce am servit.

Camerele frumos mobilate, dotate cu aer conditionat, telefon ,frigider,baie  au fost mai mult decat confortabile .Pretul camerei a fost de 150 lei in care era inclus si micul dejun  foarte bogat si diversificat.

Personalul foarte amabil si dragut ne-a servit ireprosabil.

Exista si o piscina interioara de care poti beneficia in orice anotimp si daca vrei sa te resfeti si cu o sauna o poti face pentru ca exista si aceasta posibilitate.

Vremea a tinut si ea cu noi, au fost 3 zile superbe din toate punctele de vedere.Am fost si ne-am plimbat prin santurile Cetatii, am revazut spectacolul de schimbare a garzii, am fost la Catedrala, am iesit la un picnic .Am sa va arat si ce am mancat intr-o seara la restaurantul MEDIEVAL..............niste platouri imense cu fel de fel de bunacviuni de si acuma salivez cand ma uit la poze.............hahaha.Am baut un vin adus direct din Franta de catre Adrian, sotul Anenei ,gustoasa care organizeaza de 3 ani aceasta intalneala(cum ii spunem noi),afinata si visinata  preparate in casa.Si nu pot sa nu amintesci de placintele ,unele cu urda altele cu varza si de gogosile caaaaaaaaaaaaaalde , aromate  si frumos rumenite"confectionate" de Menuca.

In concluzie................recomand aceasta pensiune pentru toti cei aleg ca destinatie de vacanta Alba-Iulia.

Si o alta concluzie..............am mai pus ceva kg pe mine .