Strategii de publicitate offline si online pentru o afacere cu pizza

Postat de RadaMateescu in Cu de toate pe 22 Oct 2012, 14:53

Articol pe placul a 2 bucatarasi
comenteaza
Strategii de publicitate offline si online pentru o afacere cu pizza

Daca restaurantele din orasul tau nu satisfac indeajuns cererea consumatorilor pentru pizza sau daca afacerea ta are ceva deosebit de oferit acestora, abia atunci business-ul tau va lua calea succesului.

 

Oricine stie sa aprecieze o pizza gustoasa si o va lauda prietenilor. Dupa ce o pizzerie este infiintata, avand toate actele la zi si dupa ce e creata ambianta dorita in jurul acesteia, mireasma sa personala, urmatorul pas este o puternica campanie de publicitate.

 

In primul rand, este necesara crearea unui slogan. Trebuie determinat stilul restaurantului/pizzeriei: un local de familie care sa-ti dea impresia ca esti ca la tine acasa, un local in stil italian sau un local unde se comanda pizza la pachet. Sloganul pizzeriei trebuie sa fie centrat in jurul stilului acesteia si sa evidentieze clientilor nisa din care face parte. De pilda, un slogan nostim va capta atentia oricui, insa si unul simplu functioneaza la fel de bine, atata timp cat subliniaza atributele companiei.

 

Reclamele in ziarele locale, inclusiv in cele culturale, sunt un plus, deoarece consumatorul cauta printre paginile acestora locatii potrivite pentru petrecerea timpului liber sau pentru activitati de weekend, iar o pizza gustoasa se potriveste de minune cu acestea.

 

In ceea ce priveste reclama radio sau TV, aceasta poate contine informatii speciale care fac dintr-o mica poveste cu pizza una care va ramane profund intiparita in mintea consumatorului. De pilda, daca pizzeria este prima din oras care prezinta optiunea pentru pizza-eco sau daca stra-strabunica patronului a inventat prima reteta pentru pizza in vremurile vechi ale orasului, aceste fapte ar trebui facute publice pentru ca o poveste buna/noua capteaza atentia publicului si il face curios.

 

Cupoanele de reduceri reprezinta modul perfect pentru a atrage noi clienti si nu este nevoie de oferte extrem de complicate, pentru ca un consumator apreciaza simplitatea. Publicitatea de la inaugurarea localului poate fi facuta prin fluturasi si afise, folosindu-se sloganuri de genul „doua pizza la pret de una !”. Ofertele promotionale pot sa includa si sucuri gratuite alaturi de comenzile acasa de pizza, iar consumatorii vor fi in delir.

 

Pentru a face lumea sa vorbeasca despre noul local din oras, foarte folositoare este actiunea de a dona pizza. De pilda, se poate sponsoriza o petrecere cu pizza in scoala din apropiere sau la balul bobocilor, iar intreaga comunitate va privi pizzeria cu respect pentru astfel de actiuni, vestea imprastiindu-se rapid in oras.

 

In continuare, vom prezenta cateva optiuni pentru publicitatea online care este, poate, cea mai importanta. In ceea ce priveste acest subiect, lucrurile stau mult mai promitator, caci mediul online a devenit din ce in ce mai folosit si va continua sa se dezvolte si in viitor, spatiul virtual reprezentand deja o optiune pentru unii antreprenori care au ales ca afacerile lor sa se desfasoare online.

 

Exista mai multe metode prin care consumatorul poate fi convins sa viziteze pizzeria ta iar una dintre acestea este, desigur, website-ul pizzeriei.

 

Asadar, urmatorul pas care trebuie facut in ceea ce priveste publicitatea este crearea unui website profesionist. Acesta trebuie sa prezinte fotografii profesioniste apetisante cu felurite tipuri de pizza, prezentate in cea mai buna lumina pentru a lasa privitorului gura apa.

 

Este, de asemenea, necesar ca meniul sa fie prezentat online, alaturi de informatiile legate de comenzi. Meniul trebuie sa evidentieze toate optiunile in cel mai delicios mod posibil, iar pozele alaturate unui tip de pizza si descrierii acesteia nu trebuie sa lipseasca in nici un caz. Preturile trebuie sa fie actualizate mereu, un pret incorect fiind cel mai suparator lucru pentru un client infometat.

 

Sunt binevenite si fotografii ale exteriorului pizzeriei, astfel incat clientii sa devina familiari cu locul si sa il recunoasca cat mai usor, iar fotografii ale interiorului sunt necesare pentru a evidentia ambianta localului. O harta a locatiei pizzeriei este de mare ajutor pentru utilizatorii site-ului, iar, in acest sens, poate fi folosit serviciul Google Maps care e extrem de usor de instalat si care va fi de mare ajutor in vederea listarii pizzeriei pe diferite motoare de cautare.

 

Site-ul mai trebuie sa prezinte si sa decrie ingredientele-minune care fac din pizza servita in locul respectiv cea mai buna pizza din oras.

 

In ceea ce priveste comenzile online, acestea au devenit o „unealta” de nepretuit. Clinetii isi doresc tot mai mult ca lucrurile sa fie facute cat mai rapid si cat mai simplu.

 

Internet-ul reprezinta un spatiu social, existand mai multi consumatori ca niciodata care discuta in fiecare zi pe forumuri, pe bloguri sau pe retele sociale comparand produse de toate felurile. Pentru a avea acces la cea mai mare parte a comunitatii orasului, site-ul este un element necesar si trebuie sa fie cat mai prietenos cu utilizatorul.

 

Mai exista cateva elemente esentiale pentru cei care doresc sa aiba o publicitate fara cusur pentru pizzeria lor. Un website este vital, insa urmatoarele elemente-cheie vor fi cele decisive in aceasta directie: retelele de socializate Facebook, Twitter, MySpace, LinkedIn pe care pizzeria trebuie sa aiba neaparat conturi cu o interactivitate crescuta cu fanii. De asemenea, site-ul trebuie sa fie inscris pe Foursquare, Google, Yahoo, Bing unde poate fi gasit cu usurinta pe motoarele de cautare.

 

Un loc de pe care pizzeria ta nu trebuie sa lipseasca este Pizzalivrare.ro, platforma pentru pizza delivery, care reprezinta cireasa de pe tort sau, in cazul nostru, maslina de pe pizza.

 

Noutatea pe care o aduce serviciul online Pizzalivrare.ro consta in faptul ca reprezinta un sediu central virtual unde consumatorii pot vedea toate pizzeriile din orasul lor alaturi de meniurile si preturile actualizate ale acestora. Pizzalivrare.ro activeaza deja in cele mai mari orase ale tarii, Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Oradea si Satu Mare, avand inscrise in baza de date peste 500 de restaurante si pizzerii, iar acest numar este intr-o continua crestere.

 

Clientii Pizzalivrare.ro beneficiaza de o paleta larga de optiuni, si pot efectua comenzile online de pizza, avand acces la meniurile complete si la preturile actualizate zi de zi.

 

Este important de tinut minte: cu cat numele pizzeriei tale este folosit mai mult in spatiul online, cu atat mai populara va deveni aceasta, iar succesul afacerii tale cu pizza va cunoaste cele mai inalte cote.

Comentarii (0)

Adauga comentariu
  • zambet
    • :))
    • :)
    • :D
    • =D>
    • >:D<
    • :x
    • :-*
    • :S
    • >:)
    • :">
    • :((
    • :(
    • ;)
    • :P
    • =))
    • :-h
    • :-q
    • :-bd
    • <:-P
    • :-??
    • \:D/
    • ;;)
    • @};-
    • ~O)
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!

Papanasi cu dulceata, dulcele traditional romanesc

de laura_n 7

ieri la 17:28

Vinete umplute cu legume si cascaval reteta rapida si sanatoasa

pe 23.04 la 20:52

Celebra Pavlova cu crema si capsuni, un desert rafinat si elegant

de laura_n 7

pe 23.04 la 18:55

Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită

pe 23.04 la 10:49

Musaca de dovlecei, o reteta usoara si sanatoasa pentru intreaga familie

de Miha 9

pe 22.04 la 19:58

La Multi Ani,
Sărbătoriților de astăzi

TOP
utilizatori

Constelatialeu

4384 puncte

laura_n

2312 puncte

Rocsi

1691 puncte

bucatarasa

1554 puncte

Caty

1318 puncte

CONTACT

Contact

Bucataras.ro
[email protected]

 
Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită

 Am preparat o delicioasă rețetă de Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită.

citeste mai mult
Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită
Legenda romantică a brânzei Gorgonzola
Povestea brânzei Gorgonzola este împletită cu o legendă plină de romantism, întâmplări neașteptate și, desigur,... citeste mai mult
Legenda romantică a brânzei Gorgonzola