peste

:) Au fost gasite 2264 retete pentru peste

Reteta de Chupe de camarones- supa...

Postat de: Ksenya in Supe

Va prezint o supa atipica prin prisma faptului la cum sunt combinate ingredientele. Am facut-o prima oara, la inceput am fost reticienta la adaugarii branzei de vaci in supa. Era si este o...Citeste continuarea

Reteta de supa de peste (Caldeirada...

Postat de: cristeena20 in Peste

Am norocul sa locuiesc intr-o tara unde avem peste proaspat la discretie de multe feluri si calitate pe masura. Si bucataria mediteraneana e una din cele mai sanatoase si delicioase. Mie mi-a cazt...Citeste continuarea

Reteta Tom Kha Gai - Supa tailandeza...

Postat de: Ksenya in Supe

O supa ce merita toata atentia. Am mancat-o de multe ori si o fac si des. Daca aveti toate ingredientele pregatite, atunci e " floare la urechi" s-o preparati. Mai greu la preparatele...Citeste continuarea

Reteta de Cullen Skink, supa...

O supa interesanta si neobisnuita pentru mine. Se face in mai feluri, cu cartofi, cu piure sau si, si. Eu am ales s-o fac cu piure. Puteti incerca si cu cartofi. Ingredientul cheie este...Citeste continuarea

Reteta de desert cu clementine

Postat de: Constelatialeu in Prajituri

A trebuit sa consum urgent niste smantana pt. frisca si cum tot ma obseda un filmulet pe care-l vazusem pe youtube, am zis sa incerc sa fac ce am vazut acolo. Nu prea am inteles eu care era reteta...Citeste continuarea

Reteta de tort Coronita de Anul Nou 2024

Postat de: Constelatialeu in Torturi

Jeleu cu fructe rosii si mousse de ciocolata alba Belcolade. Anul Nou sa va aduca sanatate, bucurii si zambete o mie. La multi ani, 2024! Pentru Reteta de tort Coronita de Anul Nou 2024...Citeste continuarea

Reteta de prajitura cu nuca de cocos,...

Postat de: oanapl in Prajituri

"Rețete pentru masa de Crăciun". Pentru Crăciun am pregătit o prăjitură delicioasă, care pur și simplu se topește în gură. Vă invit să o încercați și voi...Citeste continuarea

Reteta de peste pe pat de legume in...

Postat de: cristeena20 in Peste

O mancare usoara si aromata facuta cu biban in cuptor, impachetat in hartie de copt.  Pentru aceasta Reteta de peste pe pat de legume in papillote sunt necesare cateva ingrediente:...Citeste continuarea

Reteta de Lohikeitto, supa finlandeza...

Postat de: Ksenya in Supe

Am revenit  la topul 50, cu  cele mai bune supe din lume, si anume supa finlandeza ce ocupa locul 10 .  Usor de preparat, nu necesita mare vanzoleala la bucatarie. Daca mai aveti...Citeste continuarea

Reteta de supa filipineza- Bulalo nr....

Din Asia centrala am ajuns rapid in Filipine. Supa Bulalo reprezinta supa nationala a Filipinei. Necesita multa rabdare pana e gata carnea, apoi se prepara usor,iar rezultatul este unul pe...Citeste continuarea

Reteta de peste cu curry

Postat de: cristeena20 in Peste

Daca va place mancarea picanta si cu arome orientale va recomand Reteta de peste cu curry, cu un sos delicios.  Pentru aceasta reteta, sunt necesare urmatoarele ingrediente: peste, ceapa,...Citeste continuarea

Reteta de pulpe de pui cu legume...

Postat de: panacris in Pui

Salutare, salutare dragi Bucătărași! Sper că vă mai aduceți aminte de mine? :) Mno, a cam trecut ceva timp de când nu v-am mai adus rețete a la Panacris! Dar, cu pandemia asta și de...Citeste continuarea

Creveti cu edame si orez (un fel de...

Postat de: mihaelar63 in Fructe de mare

Am avut in frigider pilaf de orez ramas de la masa precedenta. In 15  minute ,inspirata de Paella am preparat o tava aspectuasa si gustoasa pe care am servit-o musafirilor . Foarte...Citeste continuarea

File de salau in crusta de pesmet cu...

Postat de: mirela0911 in Salau

Cautand pe net retete de preparare a fileului de peste, m-am oprit la acest fel pe care l-am pregatit dupa gustul nostru si care ne-a incantat foarte tare papilele gustative. Cantitatile sunt...Citeste continuarea

Desert tort cu namelaka de ciocolata...

Postat de: oanapl in Torturi

În decembrie a fost ziua mea de naștere. Deoarece am împlinit o vârstă frumoasă, rotundă, am aniversat-o cu prietenii. Nu se putea să lipsească un tort pregătit de...Citeste continuarea

Crap cu lamaie si rozmarin

Postat de: mihaelar63 in Crap / Caras

Pestele gatit la cuptor si bine asezonat este cel mai gustos si mai sanatos .Citeste continuarea

File de salau la cuptor, servit cu...

Postat de: mirela0911 in Salau

Dupa o cautare pe google, am hotarat sa gatesc in acest fel fileul de salau, o mancare usoara, sanatoasa si gustoasa.Citeste continuarea

Desert tort Bradul de Craciun

Postat de: RODIMUR in Torturi

Când am văzut prima dată pe net, în urmă cu mulți ani, torturi ”îmbrăcate” în pastă de zahăr (fondant) mi s-a părut ceva minunat și-mi doream să fac...Citeste continuarea

Somon la gratar cu salata de avocado,...

Postat de: katty in Somon

O reteta rapida, sanatoasa si foarte colorata pentru o cina in familie.Citeste continuarea

Cauta »
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!