O dieta care sa functioneze?

02.02.2016 / 19:02

Nick: mirumar
Bucataras incepator
Bucataras din: 02.02.2016
Retete: 0
Scrie-i mesaj privat

Buna,

Incerc de ceva vreme sa dau jos 10 kilograme... dau 4 pun 5 la loc ... si tot asa. Ati gasit o metoda prin care sa reusiti sa slabiti care sa functioneze si sa fie si pe termen lung? 

Multumesc

 

Citeaza

03.02.2016 / 00:11

Nick: mihaelar63
Bucataras Suprem
Bucataras din: 11.12.2009
Retete: 1064
Scrie-i mesaj privat

mirumar a spus:

Buna, Incerc de ceva vreme sa dau jos 10 kilograme... dau 4 pun 5 la loc ... si tot asa. Ati gasit o metoda prin care sa reusiti sa slabiti care sa functioneze si sa fie si pe termen lung?  Multumesc  

Perseverenta si limitarea caloriilor la maximum 1400/zi . Doar aceasta da rode la mine ,. Totul combinat cu miscare ,

Citeaza

03.02.2016 / 23:12

Nick: RuxyRux
Bucataras Suprem
Bucataras din: 10.11.2010
Retete: 1215
Scrie-i mesaj privat

 Miru...simplu...ai auzit de dieta...Tot ce vrei pana-n ora trei? Mai in gluma mai in serios....iei un mic dejun bun, satios...unde poti sa-ti permiti si-un dulce mic de bun simt...o gustare din fructe( sau smoothie)...un pranz in jur de ora 15 sanatos si gustos...si gata.....seara sport, yoga, pilates....si a doua zi esti mult mai slaba garantat si cu pofta de mancare la micul dejun :)))))! Tin pumnii!

Citeaza

04.02.2016 / 20:24

Nick: Corina33
Bucataras Top-Chef
Bucataras din: 01.02.2010
Retete: 542
Scrie-i mesaj privat

RuxyRux a spus:

 Miru...simplu...ai auzit de dieta...Tot ce vrei pana-n ora trei? Mai in gluma mai in serios....iei un mic dejun bun, satios...unde poti sa-ti permiti si-un dulce mic de bun simt...o gustare din fructe( sau smoothie)...un pranz in jur de ora 15 sanatos si gustos...si gata.....seara sport, yoga, pilates....si a doua zi esti mult mai slaba garantat si cu pofta de mancare la micul dejun :)))))! Tin pumnii!

 Eu n-am auzit de ea Rux, da-mi place tare mult ideea!

Citeaza

07.02.2016 / 16:24

Nick: Ina
Bucataras Top-Chef
Bucataras din: 09.04.2010
Retete: 521
Scrie-i mesaj privat

RuxyRux a spus:

 Miru...simplu...ai auzit de dieta...Tot ce vrei pana-n ora trei? Mai in gluma mai in serios....iei un mic dejun bun, satios...unde poti sa-ti permiti si-un dulce mic de bun simt...o gustare din fructe( sau smoothie)...un pranz in jur de ora 15 sanatos si gustos...si gata.....seara sport, yoga, pilates....si a doua zi esti mult mai slaba garantat si cu pofta de mancare la micul dejun :)))))! Tin pumnii!

 Dupa 15.00 nimic?  Trebuie sa dorm de la 19.00, ca sa nu mi se faca foame 

Citeaza

13.03.2016 / 22:25

Nick: AndrutzaP
Bucataras grozav
Bucataras din: 13.03.2016
Retete: 84
Scrie-i mesaj privat

Buna fetele.

Va recomsnd cea mai bun dieta "ever": dieta Rina. Eu am dat jos 17 kg in3 luni.

Dieta are 90 de zile,  pentru
efectele dorite sfatul meu este sa tineti intocmai toate cele 90 de
zile. Eu am slabit 16 kg. Cand incepeti dieta notati-va undeva (intr-un
carnetel) care a fost prima zi. Zilele 29, 58 si 87 sunt zile de
apa-adica toata ziua beti numai apa, ceai....
Cantariti-va in prima zi de dieta, dimineata si notati undeva cate kg aveti!

- în zilele de proteine, trebuie să existe un interval de cel puţin 4 ore între prânz şi cină.
- în zilele de amidonuri şi în zilele de carbohidraţi, pauza între prânz şi cină trebuie
să fie de minim 3 ore.

-în zilele de vitamine, puteţi mânca din 2 în 2 ore.

Micul dejun nu se schimbă pe parcursul celor 90 de zile de regim: înaintea
prânzului, la interval de 2 ore se pot consuma fructe sau legume. Le
puteţi combina după gust. Pentru o mai bună digestie, puteţi consuma
separat diferite tipuri de fructe. Puteţi mânca fructe proaspete sau uscate, legume proaspete seminţe, nuci şi sucuri din fructe şi legume. Pentru
un plus de varietate, adaugatii fructe uscate în meniul dumneavoastră.

ZIUA DE PROTEINE
PRÂNZ:
alegeţi între carne de pasăre, vită, porc, iepure, curcan, vânat,
peşte, fructe de mare, tofu (brânză din soia) sau proteine de origine
vegetală. ■ Pe lângă proteinele alimentare, preparaţi multă salată
proaspătă sau alte legume, xii ■ la abur, înăbuşite sau sote - cât mai
sunt încă crocante. Şi nu uitaţi: o felie de pâine şi 0,3 litri de supă
simplă, dacă doriţi. Beţi supa la sfârşitul mesei. Nu combinaţi
diferitele tipuri de proteine alimentare (carne şi lactate, carne şi ouă
sau lactate şi ouă).
CINĂ: aceleaşi tipuri de alimente ca la prânz,
cu excepţia supei şi a pâinii. Dacă prânzul include carne, trebuie să
aveţi carne şi la cină; acelaşi lucru este valabil şi în cazul
celorlalte alimente alese pentru prânz. Cantitatea de alimente consumată
la cină trebuie să fie întotdeauna cât jumătate din cantitatea
consumată la prânz.



ZIUA DE AMIDONURI
PRÂNZ:
consumaţi carbohidraţi cu un conţinut
bogat în amidon: fasole, mazare; boabe de soia, linte, năut, orez sau
cartofi, crupe de hrişcă (sau soia), mei, alte cereale (fierte,
înăbuşite sau sotate în cât mai puţină grăsime). Aceste alimente ie
puteţi asorta cu salate şi legume. Puteţi mânca doar o felie de paine;

CINĂ: aceleaşi alimente ca la prânz, totuşi în cantităţi mai mici şi fără pâine.


ZIUA DE CARBOHIDRAŢI

PRÂNZ:
meniul din ziua de carbohidraţi poate include terci de hrişcă sau de
porumb, mămăligă, cuş-cuş, diferiţi fulgi şi terci sau feluri de
mâncare din diferite cereale măcinate. Puteţi alege orice tipuri de
paste sau pizza cu legume sau ierburi aromate şi, de asemenea, alte
aluaturi (covrigi săraţi, baghete sărate, biscuiţi, grisine şi alte
produse de panificaţie fabricate din aluat fără drojdie) prăjituri. Sunt
permise sfecla roşie şi salatele din rucola, varza, salata verde, sau
castraveţi.
CINĂ: o felie de tort sau 3 produse de patiserie la
alegere ori aceeaşi cantitate biscuiţi sau 3 cupe de îngheţată şi
obligatoriu, 4 bucăţele de ciocolată neagra. Absolut delicios! Dacă nu
vă daţi în vânt după dulciuri, răsfăţaţi-vă cu biscuil săraţi sau o
felie de pizza ... şi obligatoriu 4 bucăţele de ciocolată neagră.


ZIUA DE VITAMINE
în
ziua de vitamine, fructele şi legumele intră în meniul fiecărei mese.
Combir fructelor este lăsată la latitudinea dumneavoastră; totuşi, este
de preferat să consumaţi un singur fel de fructe la o masă. De asemenea,
puteţi consuma fi uscate, seminţe şi nuci. Pentru a beneficia cât mai
mult de vitaminele şi mine din fructe, acestea trebuie consumate
proaspete şi cu coajă; sunt, de aseme permise compoturile din fructe,
fructele pasate, supele din fructe şi legume ş fructele coapte. Dacă nu
vă plac fructele, combinaţi-le sau înlocuiţi-le cu legi proaspete simple
(fără sosuri).


Beti cel putin 2 litri de apa pe zi, de preferat mai mult. De asemenea, beti ceai si sucuri de fructe sau legume.

Legume neutre(acestea pot fi consumate in fiecare zi)-salata, rosii, castraveti, ceapa, morcov, masline, ciuperci, varza, ardei, dovlecel, vinata, conopida, usturoi, brocoli, spanac, loboda.




Si acum am sa va scriu pentru 8 zile ce am mancat eu...cu timupl intelegi mecanisul si e foarte usor


ziua 1-proteine
Pranz-o pulpa de pui la cuptor cu salata (salata verde, ceapa, patrunjel)
La cina la fel ca la pranz

ziua 2-amidon
Pranz-orez cu legume si ardei copti
Cina-orez cu ciuperci si castraveciori acri

Ziua3-carbohidrati
Pranz-paste cu sos de rosii si ciuperci
Cina-mini tarte cu fructe (6) si 2 cuburi de cioco amara 85%

ziua 4-fructe
Toata ziua, din 2 in 2 ore, sau mai rar, portii mici de fructe si/sau legume
in stare cruda. Daca iti place poti sa beti compot, sau mere
coapte....

ziua 5-proteine
Pranz- telemea de vaci cu rosii si ceapa si un pahar de sana
cina-crema de branza cu marar si ceapa si un iaurt

ziua 6-amidon
Pranz-mancare de cartofi cu salata de varza
cina-piure de cartofi cu sos de ceapa si rosii si salata de rosii cu ceapa

ziua 7-carbohidrati
Pranz-pizza vegetariana
Cina-clatite cu ciococ si banane

Ziua 8-fructe
fructe si legume

Eu am de gand sa mai zabovesc pe aici pe site asa ca...raspund cu drag la orice intrebare :)

Citeaza

25.03.2016 / 20:50

Nick: Ela68
Bucataras senzational
Bucataras din: 27.09.2011
Retete: 220
Scrie-i mesaj privat

Eu asta mananac in mod normal ,chiar cantitati mici, insa nu slabesc deloc. :) Carne nu mananac :), mai gust tofu din cand in cand. Nu cred ca functioneaza la toata lumea.

Citeaza

28.03.2016 / 06:34

Nick: DeliciidelaM
Bucataras incepator
Bucataras din: 27.03.2016
Retete: 9
Scrie-i mesaj privat

 Fetelor eu folosesc o dieta destul de usoara, dar implica numaratul caloriilor.

Se numeste 5:2, s-ar putea sa o gasiti si sub alte denumiri

- 5 zile pe saptamana mancati normal, incercati totusi sa evitati zaharul 

- 2 zile pe saptamana mancati doar 500 de calorii. stiu ca pare putin, dar eu in zilele astea mananc numai fructe si legume si e chiar ok. de exemplu un mar are 50 de calorii, 100 g de castravete 14 si tot asa

Citeaza

18.05.2016 / 13:18

Nick: maricica112
Bucataras incepator
Bucataras din: 18.05.2016
Retete: 0
Scrie-i mesaj privat

 Pentru inceput incercati sa renuntati la paine,sucuri si dulciuri,dar si la mancatul seara.Daca asa nu aveti rezulate,apelati la o dieta pe care sa o puteti duce la bun-sfarsit.

Citeaza

20.05.2016 / 10:55

Nick: maricica112
Bucataras incepator
Bucataras din: 18.05.2016
Retete: 0
Scrie-i mesaj privat

 cred ca am uitat sa va spun ce dieta am urmat eu :D nu este o dieta grea datoritra consumului de calorii,chiar asa se numeste "dieta de slabit 2000 calorii" am gasit-o pe http://dieta.onlines.ro cu care am reusit sa dau 3 kg in doua saptamani,pentru mine este foarte ok,avand in vedere ca-mi place sa mananc :D

Citeaza
Selecteaza categoria de interes:

Portia de lumina

Fruct dorit, fruct promis

Fruct dorit, fruct promis

„Tot ce e bun în viaţă ori e imoral, ori ilegal, ori îngraşă”, cam aşa zice o zicală din secolul nostru. În general, lucrurile dorite , poftite, nu cresc pe oriunde şi nu se găsesc din abundenţă la tot pasul...

La gura sobei

La gura sobei

Nu de puţine ori am spus că-mi plac poveştile, căci, recunosc, recitindu-le, îmi aduc aminte de clipele în care copilăria se împărţea între fabuloasa lume a eroilor de pe alte tărâmuri ori din timpurile în...

SUNTEM CEI MAI VESELI ȘI ACTIVI BUCATARAȘI

Felicitări!Un email de confirmare a fost trimis pe adresa ta.
Pentru a-ți valida contul, te rugăm sa dai click pe acest link.
Eroare!
Vă rugăm verificați datele introduse și reincercati!
Atentie!
Aceasta adresa de email este deja in baza noastra de date

Abonează-te la newsletter și intră în gașca noastră!

TOP
utilizatori

oanapl

12310 puncte

Rocsi

7860 puncte

Constelatialeu

5590 puncte

Adele

5390 puncte

CONTACT

Bucataras.ro
hello@bucataras.ro