Corfu - o insula pentru linistea mea!

Postat de Sim0na in Bucataras hai hui pe 12 Iun 2012, 22:52

Articol pe placul a 17 bucatarasi
comenteaza

Desi excursia am facut-o acum cativa ani, m-am gandit sa va impartasesc bucuria pe care mi-a creat-o aceasta insula, iar din momentul acela m-am indragostit iremediabil de Grecia.

A fost prima excursie (si ultima) pe care am facut-o cu autocarul, si pe langa oboseala drumului, Grecia ne-a intampinat atat de placut... Cu vilele ei albe... infrastuctura care ar fi un exemplu pentru politicienii nostrii... agricultura foarte bine pusa la punct... In fine, se simtea o alta lume!

Dar sa revenim la sejur.

Insula Corfu este cel mai verde loc pe care l-am vazut...(desi am copilarit la munte) .. un adevarat paradis verde, cu o multime de plantatii de maslini, dar am vazut si lamai, bananieri, mandarini... Toata insula este strabatuta de coline impadurite, stradute inguste unde cu greu au loc doua masini, si o mare atat de curata si de cristalina..

Noi am fost cazati in statiunea Moraitika, o statiune linistita, aflata pe coasta de est a insulei , destul de micuta, dar pentru noi locul perfect pentru a ne putea relaxa. Vila in care am fost cazati era catalogata la 3 stele, destul de modeste, dar foarta curata si dotata cu o mica bucatarie destul de utilata. Noi am folosit-o doar pentru a face cafeaua... pe care cu mare drag o beam pe balconul camerei, privind marea...

Insula trebuie vazuta toata... Din pacate noi nu am reusit, de aceea ne dorim sa revenim acolo (cu avionul!!!).

Pentru ca am avut un ghid pe insula am ales sa mergem si in excursii organizate, vizitand insulele Paxos si Antipaxox si grota de la Laguna Albastra. Din acest motiv nu am prea avut timp sa vedem insula... dar neaparat trebuie vazut Corfu town, pasarela de langa Mouse Island, de unde se poate  fotografia avioanele la aterizare, palatul Printesei Sisi si multe alte obiective turistice si statiuni. Un sfat: inchiriati o masina pentru a vizita toata insula.

Vizita in cele doua excursii a fost foarte placuta... ghida oferindu-ne informatii despre toate insulitele si grotele pe care le vedeam. Ce mai stiu grecii sa faca turism.. Fac istorie din fiece stanca :) In aceste excursii am avut ocazia sa vad cea mai limpede si turcoaz apa!!  Macar doar pentru asta nu trebuie refuzate aceste excursii!!

Nu a lipsit seara greceasca... unde am mancat preparate traditionale si am consumat bauturile lor specifice, iar grecii au cantat si dansat pentru noi si la final cu noi!

Grecii de pe insula sunt foarte primitori... stiau cateva cuvinte in romana, vorbeau destul de bine engleza, iar la fiecare iesire din supermarket ne serveau cu lichior de kumkuat (cu gust de dulceata de coaja de portocala). A fost pentru prima oara cand nu mi-a fost rusine ca sunt romanca!!

Comentarii (33)

23.10.2012, 09:28

Doralinda, si eu iubesc Grecia, desi nu-s decat un simplu turist. Din pacate in ultimii ani nu am mai reusit sa ajungem pe taram grecesc.. Am cateva insule pe care mi-as dori sa le vad.. iar Santorini este cap de lista Uite ca nu m-am interesat niciodata de croaziere.. dar este o idee foarte buna! Multumesc de informatii, ma voi interesa ptr la anu! Sper doar sa nu mai intervina ceva..

23.10.2012, 11:42

Nu ai ptr ce, daca ai nevoie de vreo informatie, cu placere te ajut! la ora actuala, ca pret e mult mai convenabil o croaziera decat pe uscat si vezi mai multe locuri. O croaziera e in jur de 500€.

23.10.2012, 13:54

Doralinda, voi incerca sa caut prin agentii oferte de croaziere. Daca cumva imi poti oferi vre-un link, iti multumesc anticipat

Adauga comentariu
    • @};-
    • ~O)
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!

La Multi Ani,

Contact

Bucataras.ro
[email protected]

Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită

Am preparat o delicioasă rețetă de Paste cu sos Gorgonzola și mușchi de vită.

citeste mai mult
Legenda romantică a brânzei Gorgonzola
Povestea brânzei Gorgonzola este împletită cu o legendă plină de romantism, întâmplări neașteptate și, desigur,... citeste mai mult