Mirabilandia

Postat de laura_n in Bucataras hai hui pe 18 Iul 2012, 15:15

Articol pe placul a 12 bucatarasi
comenteaza

Va recomand cu toata inima sa ajungeti la Rimini, in celebrul parc de distractii MIrabilandia!

Una dintre cele mai frumoase vacante, a fost cea petrecuta in Italia,la Rimini.

Ca de obicei, am ales perioada de inceput a lunii septembrie, cand nici nu mai e foarte cald, nici foarte scump. Singura greseala a fost ca am plecat pe 30 august, zi foarte aglomerata datorita romanilor care locuiau si se intorceau in Italia.

Am ajuns la Rimini, o frumoasa statiune care parca te primea cu bratele deschise. Oameni zambitori, hoteluri fruoase, palmieri inalti si majestuosi..ce mai.. o  frumusete.

Hotelul unde am stat...super, camera echipata cu tot ce trebuia: pat, televizor, baie proprie, chicineta incastrata, terasa cu privire la mare, pret halucinant :))

In prima zi, am vizitat plaja. Superb, mai ales pentru cei cu copii (eu nu aveam pe atunci), unde exista un loc amenajat pt copii si chiar supraveghetor.

Pe plaja intrai ca in restaurant, pe o alee, la inceputul careia te intimpina o fata vesela si amabila de la care luai niste reviste sa rasfoiesti (macar pozele, daca nu cunosteai limba) si de la care inchiriai un sezlong cu umbrela.

Dar experienta fascinanta a fost la Mirabilandia (http://www.mirabilandia.it/),un parc de distractii superb. Putin spus parc... o minunatie, o splendoare vie de flori, de apa, de oameni veseli si de distractie. O nebunie.

Tobogane cu apa, cascade impresionante, trenulete pe trasee incitante, decoruri de vis, spectacole in aer liber, cinema 4 D, 7 D, xxxxxD.

A fost nevoie de cel putin doua zile ca sa il "rasfoim" cat de cat. Am experimentat un montagne rousse criminal, am vizionat filme in cinema-ul special,am facut poze si AM UITAT DE TOTI SI DE TOATE. Am evadat intr-o lume fascinanta, m-am indragostit iremediabil de acest loc si imi doresc nespus sa revin.

Va las sa va plimbati putin printre instantanee!